31 mei

31 mei 2023 - Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk

Vandaag zou een rustige dag zijn, we zouden een boodschapje doen en lekker bij de caravan blijven. Dit ging allemaal goed tot een uurtje of 14.00. Ineens renden Charlotte onze dochter en Linda mijn zus de camping op, zij zijn als verassing met het vliegtuig naar Lyon gevlogen en naar onze camping gekomen om mij morgen aan te moedigen. Ik wist niet wat me overkwam en ben zo blij dat ze er zijn.

Op het vliegveld Lyon hadden zij een auto gehuurd om naar onze camping te rijden omdat de creditcard op de naam van mijn zwager staat kregen ze de leenauto niet mee. Een vader en een zoon waren met hetzelfde vliegtuig gekomen en hebben ze een lift aangeboden wat echt heel bijzonder is is dat ze naar dezelfde camping als ons gingen naar hun andere zoon/broer om die morgen aan te moedigen.

Met onze auto zijn ze nu naar hun hotel, morgen halen ze Erik en Bowie op om samen met de gondel naar boven te gaan. Wat zal dat fijn zijn hun allemaal te zien als ik boven kom.

Mijn dag kan niet meer stuk!

IMG-20230531-WA0015IMG-20230531-WA002820230531_120703

1. Anneke:
    31 mei 2023
    Wat bijzonder en fijn dit verhaal
  2. Joke Velderman:
    31 mei 2023
    Och wat bijzonder mooi ❤️🍀😃😃 nogmaals heel veel succes morgen💪🏽💪🏽💪🏽kanjer
  3. Marinus Stoker:
    31 mei 2023
    Wat mooi en hopelijk heb jij morgen ook succes met de rit.💐
  4. Sylvia:
    31 mei 2023
    Wat een geweldige verrassing!
  5. Elly:
    31 mei 2023
    Succes morgen, zet hem op je kan het.
  6. Irma Thimister:
    31 mei 2023
    Wat een fijne verrassing en nogmaals heel veel succes morgen. Groetjes Wijnand en Irma
  7. Adrianne Hess:
    1 juni 2023
    Wat een topactie! Heel veel plezier voor je supporters daar en voor jou ook. En natuurlijk heel, heel veel succes. Geniet van je prestatie. Want je kunt het! Groetjes van Adrianne
  8. Joke:
    1 juni 2023
    Een extra stimulans, gaat zeker lukken nu👍🚵
  9. Femke:
    1 juni 2023
    Super leuk!! En wat ontzettend bijzonder van die vader en zoon, zelfde camping. Er hangt daar sowieso een bijzondere sfeer deze dagen.

Geniet van alles!

Liefs Femke